2013. július 8., hétfő

Kötött táska.

Kötött táska!



Egy nagyon egyszerű mégis mutatós táskát kötöttem, hogy a kezdő kötők is kedvet kapjanak a táska kötéshez. :)

Négy darab gombolyagból, 50 g-os, 150 m-es poliészter fonalból  kötöttem 3,5-es tűvel, a  fonal szerintem nagyon különleges.  Színét tekintve oliva zöld arany kombináció, ami amolyan patináns, ó arany színt add a táskának elegáns de akár hétköznapi használatra is alkalmas. 

Kör alakú bambusz füleket használtam hozzá. A táska mintája rugalmas, lehet bele pakolni, bélés mindenképpen ajánlott, a forma megőrzés miatt, sok kis zsebecskével a szokásos női cucok elnyelésére! :) 





Kezdés:

100 szem, kettő sima kettő fordított 20 sort kötöttem.
Fojtatás öt sor sima, öt sor fordított váltakozva összesen 32-szer.
Majd ismét kettő sima kettő fordított 20 sort kötünk és lezárjuk a munkát.

Természetesen kisebben, nagyobban más méretben is megköthető.
Díszítés:

Maga a táskaalap megkötése rendkívül egyszerű, tetszés szerint díszíthetjük, kövekkel, horgolt vagy kötött virágokkal, de alapból mutatós nem kell túlzásba vinni a díszítését.










Összeállítás:

A végeken lévő  patentet felénél ráhajtottam a fülre és összehorgoltam. (természetesen varrni is lehet) A patent rugalmasságának köszönhetően szépen ívesen követi a fülek vonalát ami a táska testnek is különleges formát ad. Még öt-öt centiméternyi részt szabadon hagyva összevarrtam a táska oldalait.

A táska bélését tetszés szerint előre elkészítjük majd a visszahajtott, levarrt patenthez és a szabadon hagyott szélekhez belül hozzávarrjuk. 

Jó kötést lányok!

Gyöngyvér



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése